سردی دائمی دستها نشانه چیست؟

خرید بک لینک

سردی دائمی دستها نشانه چیست؟

در فصول سرد سال یا هنگامی که سرما خوردهاید، طبیعی است که در انگشتهای دست و پا احساس سرما کنید اما سردی همیشگی انگشتان حتی در روزهای گرم، گاهی میتواند دلیل ابتلا به یک بیماری باشد.

مصرف برخی از داروها مانند داروهای ضدسرطان یا ضداحتقانها، میتواند باعث اسپاسم رگهای خونی ریز در انگشتها شود. اگر داروی خاصی مصرف میکنید و همزمان دچار سردی انگشتهای دست و پا هستید، حتما به پزشکتان اطلاع دهید.

در مبتلایان به کمکاری تیروئید، جریان خون در بدن کاهش مییابد و همین اتفاق باعث سردی انگشتها میشود. کم کاری تیروئید به مراقبتهای پزشکی نیاز دارد و با دارو به راحتی قابل درمان است.

با خوردن این میوه غول اضافه وزن را به زانو در بیاورید...

ما را در سایت با خوردن این میوه غول اضافه وزن را به زانو در بیاورید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 20:18

صفحه بندی